Dr Parda prezentuje tajniki ultrasonografii skóry twarzy

Badanie USG od wielu lat jest metodą diagnostyczną nieodzowną w wielu dziedzinach medycyny. Od niedawna USG twarzy jest także nowym standardem w medycynie estetycznej. Już od prawie roku w Klinice Medycyny Estetycznej Dr Parda każda konsultacja jest pogłębiona o USG co pozwala precyzyjniej zaplanować procedurę estetyczna i uniknąć lub zminimalizować powikłania naczyniowe z nimi związane. USG twarzy może zostać wykorzystane również w leczeniu powikłań, głównie naczyniowych czy bólowych, z którymi zgłosi się nasz pacjent bądź pacjent z innego gabinetu po wcześniej wykonanej procedurze— w takiej sytuacji Dr Parda ma możliwość skutecznego, bezpiecznego i celowanego działania.

Na czym polega konsultacja USG twarzy?

Przed przystąpieniem do zabiegu medycyny estetycznej wykonywana jest konsultacja USG twarzy, która jest złotym standardem kliniki, a więc jest niezbędna do stworzenia efektywnego planu zabiegowego. USG twarzy, poprzedzające małoinwazyjne procedury estetyczne, umożliwia wizualizację poszczególnych struktur skóry i diagnostykę wcześniej zdeponowanych implantów skórnych. Najważniejszą korzyścią z jego zastosowania jest mapowanie naczyń, które jest w zasadzie konieczne do bezpiecznego przeprowadzenia zabiegu, ze względu na anomalie naczyniowe. W praktyce klinicznej przekonujemy się,że „pacjent w gabinecie" a „pacjent z podręcznika czy atlasu anatomicznego" to dwa różne światy.

Jakie są wskazania do wykonania USG twarzy:

• ocena poszczególnych komponentów skóry, tkanki podskórnej, mięśni twarzy,
  • mapowanie naczyń,
  • diagnostyka i leczenie powikłań, głownie naczyniowych.

Czy są przeciwwskazania do wykonania USG twarzy?

Co do zasady nie ma przeciwwskazań do badania USG, ponieważ jest to metoda diagnostyczna nieinwazyjna i bezbolesna, którą mogą przeprowadzać nawet kobiety w ciąży. Prosta metoda, jaką jest USG twarzy, ułatwia lekarzom rozpoznanie problemu oraz dobranie do niego najskuteczniejszych metod działania, oraz monitorowanie efektów zabiegów, dzięki czemu możliwa jest nadzwyczaj skuteczna pomoc pacjentom.

Zobacz Cennik zabiegów

Przeczytaj również